Beslutsångest!


Jag är fullkomligt helt fucking fast.. helt kär är jag, dessa klänningar.. fyfan, en av dom SKA bli min, MIN balklänning! :) Har dock ett dilemma.. vet inte vilken jag ska välja?! :O De vore ju himla surt att frakta hit en från USA för typ 3000-4000 och så kommer man på att de inte riktigt va de man ville ha liksom :O Hjälp mig, vilken är snyggast?! :O :D

Kan ju säga att mina favoriter är: 2 (Blå), 5 ,6 (Röd) och 11.. dom ligger bäst till hos mig just nu :)

1.



2.



3.



4.



5.



6.




7.



8.


9.



10.


11.



Dessa kommer jag inte ha på balen, men vill dock ha någon av dom ändå, till något annat tillfälle :)
Jag måste ju erkänna de att jag föll stenhårt för denna rosa.. mhm, i like!








Kommentarer
Postat av: EmmmmmA

4 och 5 var fina :D alla var fina men dom var speciellt SNYGGA:D <3

2011-01-13 @ 22:32:23
URL: http://princesparkle.blogg.se/
Postat av: Michaela till Emma

ooja, de är ju just de.. ALLA är så snygga :O Men... ryggen på nummer 5 är SÅ JÄVLA SNYGG! JAG DÖR! :O ÄLSKAR DEN<3

2011-01-13 @ 22:59:57
URL: http://miichaaelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0