110320


Det har varit en lite halv skev helg måste jag erkänna. Men i Lördags så åkte jag till Göteborg, hälsade på min mormor och morfar, och fick köpt lite grejer i stan. bla, en ny bikini.. måste ju fan ha en till Rhodos! Som för övrigt inte är så långt borta.. fan, jag längtar något enormt, de kommer verkligen bli klockrent!

Måste ju erkänna att detta inte va något jag trodde jag skulle köpa först, brukar mer va inne åt de svarta och vita, men föll totalt för denna, speciellt när jag såg den på, den skriker "sommar" på något sätt :)




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, gud vilken fin bikini! (Avundsjuk tjej..)

Vart har du hittat den? Du kan väl pilla iväg en kommentar på min blogg om vart du har köpt den? Ha-begär.. Kram!

2011-04-27 @ 18:17:24
URL: http://jenniferenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0