Ett underbart minne..


Sophia..

Jag minns när du och Emma var hemma hos mig, vi var ute på gräsmattan och jag och min syrra skojbråkade lite om en boll, fan vad vi höll på.. Vi hade ett staket runt huset, ett i trä. Minns att jag och syrran råkade mitt i all hast riva ner massor av staketet när vi skojbårkade om bollen, du och Emma stog en bit ifrån och såg allt detta, hur både vi och staketet föll, vi låg på marken och skrattade som galningar medans du och Emma knappt kunde stå upp för ni skrattade så mycket, just av synen av att se oss falla till marken tillsammans med staketet, precis som ett domino. Detta är bara ett av dom alla minnen jag har av dig, tillsammans med dig. Jag ska hålla fast vid dessa fina minnen, och minnas sig som den underbara människan du var <3

Hittade massa gamla bilder på oss, fan va glad jag är att jag har dessa bilder! Vi va allt från 11-14 på dessa bilder om jag inte minns helt fel<3




















Kommentarer
Postat av: madeleine wintsten

sophia lindstrumpan.

min fina gamla vän.



vet inte om du kan se detta, men min kompis gav mig igår en teori om vad som händer efter döden, för det har jag funderat på väldigt mycket nu.

teorin löd : när man dör så kommer man till nangiala, sen till nagilima och sen till himmelen. När man har varit i himmelen ett tag som en ängel, så återföds man på denna jord. jag hoppas den teorin stämmer.



I'll never forget you, my bright sunshine

2011-03-14 @ 22:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0