Känsloladdat och ärligt.


Jag har mina brister,
ibland så är jag väldigt känslomässig,
ibland så är jag sårbar.

Många gånger visar jag inte hur jag egentligen mår,
stänger in de inom mig själv.

Jag tänker och analyserar saker för mycket,
gör små strunt saker till stora saker.

Jag kan vara svår ibland,
ibland så är jag svår att komma nära,
oftast så tar det sin tid innan jag kan lita på folk,
och de har sin grund i att många jag har öppnat mig för och
släppt inpå livet har svikit och sårat mig så grovt.


Men å andra sidan så är jag väldigt kärleksfull mot dom som står mig nära.
Dom som verkligen tar sig tid och lär känna mig kommer alltid ha en mycket speciell plats i mitt hjärta.

Älskar jag någon så gör jag det obeskrivligt mycket och
skulle göra vad som än krävs för att se dom lyckliga.
Sätter näst intill alltid andra före mig själv,
andras lycka före min egen lycka.


Som sagt, jag har mina brister men jag har också mina höjdpunkter.


Kommentarer
Postat av: SMF

<3

2011-03-26 @ 20:58:32
Postat av: Michaela till SMF

<33

2011-03-27 @ 18:54:44
URL: http://miichaaelaa.blogg.se/
Postat av: Mli

Jag älskar dig.

2011-04-04 @ 13:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0