The type of guy who doesn't see what he has until she leaves.


Började morgonen starkt med att försova mig, duktigt av mig ;) Väl i skolan så fixade jag med våran fotouppgift som vi hade deadline på, efter att de va klart så drog vi och fotade Elfsborgs träning. Himla nice att se dom "in action" så att säga, nice bilder blev det också :) Dock så va ju vädret inte de roligaste precis, svin kallt och regnade.. så de blev lite drygt en timmes fotande på planen och sen tillbaka till skolan och tina upp ;D Blev senare fotade i studion en snabbis med, haha.. Hade man vetat att man skulle bli de så hade man ju snyggat till sig lite, såg ju halvt ut som "Hej kom och hjälp mig" efter att regnet hade satt sin egna lilla tatch på mitt hår, himla dunboll ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0