Det är orättvist när det man vill ha är utom räckhåll.


Ska försöka att inte göra detta till en sånt där typiskt "Hej, nu ska jag klaga och whina inlägg" men måste dock börja med att whina lite. Har seriöst ont, jävligt ont. I ryggen, rumpan, benen och så har de börjat gå ner i knäna på mig nu med. Försöker varje dag att hålla humöret uppe men de börjar verkligen tära på mig nu, man klarar inte av att va glad hela tiden när man har ont hela tiden och inte vet vad man ska göra för att de ska bli bättre - Idag har jag seriöst lipat mig igenom hela dagen, är liksom på gränsen att börja gråta hela tiden.

Nu hade jag tänkt avsluta lite mer positivt - Igår va jag i Göteborg med Emma, Maria och Hanna. Vi såg Joshua Radin och Joseph Arthur spela sin helt underbara musik, de va hur bra och mysigt som helst! De är verkligen riktig mys musik :) Sov sen i Göteborg hos min mormor och morfar, och så åkte vi hem till mamma idag, satt och tjötade en bra stund - Är himla glad för deras skull btw! Hoppas de håller sig såhär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0